星期三, 8月 23, 2006

男主外, 女主內


不然想起現時的香港,重有幾多couple會”男主外, 女主內”.

大男人的我(我認架 :-p) 當然會以此為目標, 愛老婆嗎… 不過都係要符合以下條件先考慮:


1. 收入要極之穩定又夠自己及老婆洗, 否則遲早變成負資產或綜緩戶 (男主內, 女主內)

2. 老婆有正常嗜好打發時間, 唔會變成大食懶, 疑神疑鬼, 或染上不良嗜好…. (她們的時間實在太多啦…)

3. 老婆要是小女人, 唔會事事話哂事(大女人!), 現時香港的工作的壓力已經夠大啦…..

4. 要準備她在工作上會漸漸脫離現實….. 不夠與時病進……遲D重會用’想當年’的口吻同你討論….

5. 要準備在工作上的challenger spirit要慢慢減低….. 因轉工調職已多了一層顧慮

6. 要準備在社交的圈子會慢慢縮細….. 因你的工餘時間已變成她的寶貴時間 …… 而她的社交的圈子會漸漸擴大…..因她的時間實在太多


(以上comment 是以我現時不想生bb的狀態而寫的…..唔好鬧我呀!)
以上除了 2 之外, 我都係未準備好. 辛苦你啦 老婆大人…. :~)

沒有留言: